Monday, April 27, 2009

.. kerja oh kerja..

hari ini seawal 7 pg aku bgn.. nak completekn form minta kerja.. xcited pon ada.. risau pon ada.. yelar.. dlm form 2 nk salinan ijazah..aku mna ada ijazah(blom grad lar!!).. tpi dah ada kekosongan jd aku mintak gak.. mna taw jd rezeki aku..

sebenarnya kerja yg aku minta 2 utk jd jurutera gred j41.. tpi aku blajaq construction management.. hurm.. sekali lagi aku tegaskan bahawa aku just try minta keja 2.. mna taw jd rezeki aku..

yg plg lwk dan melucukan islah aku telah menghantar borang tersebut tanpa sebarang sijil.. mna taw kata dorg nak sbb kat c2 tuleh nak salinan pmr, spm, dan ijazah jerk.. nsib baik kenal mak cik kat opis 2 (thanks aunty norsiah).. dia suh aku bw esk..

huhu.. beginilah kisah daku memohon kerja.. semoga daku dimurahkan rezeki dan diberi peluang utk berkhidmat.. amin..

No comments:

Post a Comment